باتری‌های قابل شارژ و خدمت به طبیعت

باتری‌های مصرفی و جدانشدنی از دستگاه (مثل باتری لپتاپ) قطعاً در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند، اما هنوز ابزارها و قطعات زیادی وجود دارند که به نمونه‌های سنتی باتری نیازمندند. اگر شما هنوز در چرخه معیوب خرید باتری، دور انداختن آنها موقع خالی شدن و خرید باتری جدید هستید، واقعاً باید عادات خود را دوباره ارزیابی کنید. به عنوان مثال، با گرفتن بسته‌ای از باتری‌های قابل شارژ، نه تنها می‌توانید از خیلی از رفت و برگشت‌ها به فروشگاه بی‌نیاز شوید، بلکه مقدار کربن تولیدی خود را کاهش داده و به نجات سیاره کمک خواهید کرد؛ چون در اصل با استفاده از این باتری‌ها، مقدار مصرف و در نتیجه دفع باتری‌های تخلیه شدنی کم می‌شود.

این باتری‌های شارژی یواِس‌بی اکو (USB Recharge ECO) که در دو نوع قلمی و نیم‌قلمی عرضه می‌شوند دارای درگاه‌های میکرو یواِس‌بی هستند تا در صورت کم شدن شارژشان به راحتی دوباره شارژ شوند. هر باتری حدود ۵۰۰ چرخه شارژ را در اختیار شما قرار می‌دهد (یعنی یک بسته چهار تایی دو هزار بار) و به عبارت دیگر، شما را از دو هزار باتری یکبار مصرف آلکالاین بی‌نیاز و از وارد شدن دو هزار باتری به محل دفن زباله جلوگیری می‌کند. این نه تنها به زمین کمک می‌کند، بلکه برای شما هم راحتی به همراه می‌آورد. مثلا تصور کنید وقتی باتری‌های ریموت تلویزیون شما تمام می‌شود، هرگز مجبور نباشید به فروشگاه بروید یا هر بار که نیاز به روشن کردن چراغ قوه دارید، کابینت‌های خود را برای پیدا کردن باتری نو زیر‌ورو کنید.

شارژر فوق سریع دوراسل به همراه ۴ عدد باتری شارژی Duracell مدل CEF14

همراه با یک بسته چهارتایی باتری‌های شارژی اکو، یک کابل شارژ میکرو یواِس‌بی هم دریافت خواهید کرد که برای شارژ همزمان به هر چهار باتری به طور همزمان متصل می‌شود. با کنترل شارژ داخلی باتری‌ها، هرگز نگران شارژ بیش از حد آنها نخواهید بود و به علاوه، چون تاریخ انقضا ندارند، می‌توانید تا زمانی که ممکن است از آنها استفاده کنید.

به این ترتیب واقعاً دیگر هیچ بهانه‌ای برای استفاده از باتری‌های یکبار مصرف وجود ندارد، به خصوص که یک بسته چهارتایی از باتری‌های قابل شارژ یواِس‌بی اکو با قیمت مناسب به فروش می‌رسد و شما را از خرید باتری‌های قلمی یا نیم‌قلمی ِیکبار مصرف صددرصد بی‌نیازی می‌کند.

جهت خرید شارژر فوق سریع دوراسل به همراه ۴ عدد باتری شارژی Duracell مدل CEF14 روی لینک کلیک کنید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه